26augusti

Idag på skolan kändes det, inte förjävla dåligt som jag hade tänkt skriva haha! men igår, igår var inte kul.
imorgon vet jag inte, vi har nån mentor dag så vi ska typ vara i musikrummet och sånt, och sen imorgon cykla i drygt en timme till några klippor eller berg eller stora stenar, aja vetefan vare va. men blandade känslor är det iallfall där.
medans typ alla andra klasser ska och sova nån stans, det skulle ha varit roligare. men det kanske blir nästa år eller nånting.Efter skolan så for vi direkt till travet för att Elias hade uppkörning, där blev det skrov. och det, jag blev mätt efter första hamburgaren eller vad man ska säga(?) Så det gick inge vidare med maten.Sen fotade jag några små flickor som brukar vara där, Tilde&Johanna. Dom är så söta, så ni kanske kommer få se någon bild av dom framöver i bloggen!
Och efter ett tag skulle vi fika och det blev chokladbolle och en cola. Så jag var lite onyttig idag, funderar på att sluta äta godis.Och typ bara äta det på julafton och födelsedagen typ. skulle nog vara ganska bra!
Men nu ska jag sluta skriva tjoller och kanske kika runt på nån blogg. Ni får sova så gott eller ha en fortsatt trevlig dag:)
Pusshej♥
nån profil bild med webben. fint elin,fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0