tänkte göra en hiss/diss lista på lite olika grejer:)
börjar med DISS
◊killar med snagg:(, okej. det är väl fint. men seriöst, SPARA UT HÅRET.
◊peace tecken på bilder? ALLA gör peace på bilder herrregud vad jag börjar bli less. denhär bilden är tagen typ en månad innan skolavslutningen.
AHHA, ja. börjar bli sjukt less på det. men ni som gör det behöver inte sluta pga att jag tycker det är grymt fuuult
◊ att man måste vara 15 för att köra moppe, det är inte kul. typ nu när man är 13 14 år, det kanske är då man far och är med folk och måste cykla, okej inte det värsta. men ändå, tänk om jag hade moppe. WIHO säger jag.





♥ kläder, jag älskar kläder. ÅH, ge mig meeeeeeeeer!
♥ FOTBOLL. jag älskar fotboll också, seriöst. det är världens bästa sport? JA
♥ MSN, apberget&blogg, det är mitt tidsfördriv. och även dom bästa sidorna:] enligt mig. och där man kan lyssna på musik och sånt, så  helt enkelt. INTERNET FÅR TUMMEN UPP!

YEYE
nu räcker det nog.
ni får ha det kung så hörs vi imorgon. PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Kika in nu ;) den är uppe !



Men du , jag har en fråga ! Jag har lagt av lite med motionen nu i sommar och det kanske inte jag är ensam om .. haha, så jag tänkte fråga går du i någon sport eller något ? Hur får du upp konditionen och hur håller du dig i form ? :) en fråga i från lilla mig <3 ;)

2009-08-23 @ 17:45:05
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: RebeccaStoltz

jättefinblogg :)

jag får mitt mopppekort om typp 4 dagar :D

2009-08-24 @ 21:45:35
URL: http://rebeccastoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0