0907012

Godmorgon alla söta läsare! Idag känner jag egentligen för att vara med nån, men icket.
 Jag måste måla, gud så tråkigt!
Menmen, jag får ju en systemkamera för det. Jo jag hade tänkt berätta för er att på torsdag bär det av till ammerå, med husbilen. Och då har jag ju fått min kamera, så jag tänkte ta kort på sakerna som hänger med. Tex kläderna!
Då blir det som outfits, Haha!!
Det låter väl kul?
Och sen... Så är vi ju där till söndag kväll, eller kmr hem då. Och på måndagen efter är det Idolkollo i en vecka så jag hinner inte blogga nånting då! Buhu=(
Men efter idolkollot blir det ju flera bilder, det lovar jag! ♥





nån random bild med webcamen
Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: Godmorgon tjejej n:) Men vad är det du har som du skulle vilja byta ut? Ingenting hoppas jag :) Vad kul med ny kamera förresten, mer bilder till oss :)

2009-07-12 @ 10:38:12
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0