090708

Ååh, vad jag vill ha Nikon D40:n.... Men mamma & pappa säger att dom inte bestämt sig än. Det är ju hur värt som helst?
Eller hur?:) Och alla ni svarar såklart JA. Nån gång efter tolv skulle Amalia komma och vi ska typ sova i stugan, det blir säkert roligt. Imorse vakna jag och sen for jag och Anna till stallet med moppen, och sen for hon ut och körde och jag prova köra moppen en bit medans hon va borta^^^:] ehehe
det var jättekul, och jag längtar så himla mke tills jag får köra. Fast pappa ska kanske köpa lite tidigare. Jag vet inte än, men jag vill ha nu. Alltså då slipper ju mamma och pappa skjutsa och jag slipper cykla om inte dom är hemma. Man borde nästan få köra innan man är 15, annas moppe är en sånhär som man ba behöver fylla 15 för att köra. Och den är ändå snygg, eller den är typ gul:] Så den funkar väl. Men jag har inget att skriva ... Som ni ser, sitter och skriver om min syrras moppe???:] FUNNY
nej,  jag längtar tills stads. Nästa år, då ska ja åka karuseller som fan, ska köra 24st. alltså två stycken 12:or:] HEHE,
jag älskar virrvelvinden<3<3<3
martine med:)nu ska jag gå, heyraah
den där är tagen med lisas nikon D40, men jag är väldigt risi, som ni ser:]
AJA KYSS


Kommentarer
Postat av: asdasds

du ser ut som tomas dilevaa

2009-07-08 @ 12:47:43
Postat av: maalinhe

HIHIHIHIHIHIHII :]:] :]

2009-07-08 @ 13:10:02
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0