090710

JA ELLER NEJ:( jag skoja ba, men asså. jag kanske ska få kameran, för pappa får pengar den 20:de, och då. kanske jag kan köpa den, om inte den andra tjejen ska köpa den. fuck you:] skoja ba... men jag vill ha den, så mke.
iallafall fick jag nyss kramp i handleden??? har ni fått det nån gång? det tar jätteee ont. och sen när man tryck kom man till ett ben, wooow:] iaf så har jag inte nått attt skriva, förutom att det är pissväder som vanligt. jävla skellefteå. fucking
 johan<33<3<3<3<3
 HAHAHA, sådär ser jag ut.... vet inte var och när
iaf när jag är utan smink och jävligt trött.
JOJO, kanske var typ 8 på morgon eller nått. jag hatar att vakna och solen lyser in. eller älskar , jagvet inte. men det är ju bra om det är sol, menden ska inte väcka en:(äsch, skit samma, ni fatta endå inte:] jag ska typ börja blogga oseriöst. som nu:] eller ska jag vara seriös, typ som barak???? oki
de bli dagens fråga, SVARA NU!!!!!!
komigen , jag måste få veta.
jåk:]
oj, de skulle stå håj AHAHAHAH hejså '
HEJDÅ* HEJDÅ:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon !:) Vad ska du hitta på idag ? ^^

2009-07-10 @ 11:05:59
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Jennifer

MIN bild på Johan palm, som JAG har tagit :O

2009-07-10 @ 19:07:21
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0