090715

Idag har jag hjälpt mamma och packa eftersom vi far imorgon, det blir nog att jag och amalia åker i husbilen!
Och förlåt för att jag inte varit så aktiv..

Men på fredagen ska jag köra ett lopp och jag blev nummer 6, alltså springspår. fanfanfan, jag kan inte det braa..
men emma får visa mig, sen på lördagen ska vi på paradiset, det kommer nog bli jättekul. Sen ska vi nog inte göra nått mer, eller säkert gå på stan och äta middag och så, kommer ju inte blogga så mke på två veckor, Ååh, menmen.
nu ska jag fortsätta passa lillebror och sen ska jag nog sova, kyss♥

 gotti<33<3<3<3
 

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Gottgott! Jodå, med mig är det bara bra =).



ps. glöm inte röst på mig till att bli en finalist till sommarens blogg ;D.

2009-07-15 @ 14:57:30
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag en tävling där du kan vinna 2 askar med mix-tamponger :)



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-mix-tamponger.html



Var gärna med :)

2009-07-15 @ 18:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0