hej dålig upd?

okej, har verkligen itne skritvit på jätteee länge. men i onsdags for vi ju till skellefteå camping, och de va ganska roligt där. förutom att typ mer än 80% var norskar, haha wtf. iaf så kom frida på torsdagen för det blev ingen boden för christoffers bil gick sönder, inte bra. men sen så var vi på typ studsmattan där, och då kom det några killar som typ var 16 och ba ja kom vi vill prata, jag ba nej , han ba jo annars blir dom ledsna , jag ba då får dom väl bli de då:]
haha så sen blev dom ganska sura, och då gick jag frida och zandra in i förtältet, och typ pratade. och sen for hon hem och då somnade jag ochfrida efter ett tag. och då på morgonen var våran hund sara borta, och vi sprang ut och letade överallt och  blev jätte oroliga sen då sprang jag och frida till en tjej som jobbade där. Då blev det som ganska kul lyssna här
jag: Hej! Har du sett en pudel springa omkring här?
hon: Nae, men dom snackar om en  pudel som en vakt hittade inatt
jag: Ååh, tack!
hon: är den svart?
jag: JA,JA DET ÄR SARA!!
hon: KOM DÅ!!!!1
så då sprang vi till receptionen och vi fick veta att hon var på polis stationen så vi skyndade oss dit och hämtade henne , och hon blev så glad att hon pissa på sig :]
haha, dumma hund♥ Och efter det så for vi till frida och då skulle vi till Piteå hundutställning , och då blev fridas hund,alltså den hon gick med. blev typ discad. men innan det så träffade vi Frida Lundberg. Och det var jättekul. Så hon följde oss hem till skellefteå och idag så for vi på stadsfesten. Och jag har typ åkt virrvelvinden 11 gånger, plus två gratis:]
WOHO
den är jätterolig, och jag åkte med fridaw, och fridalund först. sen kom martine, ochdå åkte vi några gånger. jag ska typ dit imorgon och då ska jag köpa en med 12 biljetter:D:D:D:D ja älskar virrvelvinden!
Ja, nu ligger jag i sängen med med cheese chirre, jätte gott. och jag träffade också anna-ida , johanna, jessica, jesper, sandra zingmark, paue, martine, osv:) Jag har som sagt haft mycke rolit, :) Nu ska jag gå, pussen

en  bild på lisa som jag hittade i arkivet

Kommentarer
Postat av: fanny

Tack:D

2009-07-05 @ 23:54:29
URL: http://fannynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0