090605

godmorgon sötnosar!
dagens planer idag är att städa ur garderoben och slänga alla kläder som jag inte andvänder. dammtorka, dammsuga, och göra lite space för annas grejer om det blir så att hon flyttar in i mitt rum
igår städade jag hennes garderob och hon hade himla mke jeans och t-shirtar med tryck
sånt gillar jag!! hoppas det blir i mitt rum, om ni fattar? :]
iallafall, så undrar jag om det är någon som vil göra design och header :)?
och om nån kan säga hur man lägger in länkar typ från youtube, det är mke roligare att kika på bloggar som har så, tycker jag.
så om nån kunde vara gullig och göra det så äre bara kommentera i dethär inlägget!
imorgon skulle jag ju egentligen köra picazzos första lopp men han är typ sjuk...
hoppas han inte är de!!! för han springer ca tjugo sek snabbare och är nummer fyra så det skulle kunna gå bra för han.
men vi får se hur det blir:)









SKOLA♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Backman * - The best you never had

Tack så mycket , roligt att höra ! :) ha en fin kväll.

2009-06-05 @ 13:57:43
URL: http://faannybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0