gammal kärlek rostar aldrig

idag har jag varit sjuk och och blött näsblod, förbaskat!
igår spelade vi match mot burträsk och dom vann med 3-0 inteilla! vi fick ba inte in nått mål men det var faktiskt nära några gånger.
amalia ska iaf börja som stötare och jessica på mitten.
idag så var jag i emmas lgh och städa lite, och sen fick jag ett hårband och två halsband av anna.tack syster!:)
jag ska inte på skolan imorgon så det är 6skoldagar kvar!!!!!! sen sommarlov, oharre såskönt! på sommmarlove ska jag till boden med husbil/husvagn, sova på campingen i skeå och fara på stadsfesten, fara på idolkollot i btk, kanske fara till ponnytravlägret, och sen ska jag vara med massa folk, och bada såklart!!!!
vad ska ni göra i sommar?
men nu ska jag ta och sova, godnatt sötnosar!







vild
och dedär var hårbandet jag fick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0