jag säger bara en sak

jag skulle aldrig börja spela i sunnanå.
även om dom är bra osv.
men FYfaan vilken tränare asså, jag skulle inte kunna leva. jag skulle gett han en smäll på käften. jävlart säkert:)
tillochmed våra tränare fick ju adhd
men iaf, för låt för att jag inte skrivit nå mke på sistone.
om två dagar är det ju skolavslutning. och jag har bestämt mig för att ha
vågigt hår
hippie band
jeans shorts
vita tygskor
vit tshirt med tryck som serietidning
och som genomskinliga strumpbyxor, kommer inte ihåg vad det heter:]
IALLAFALL, så längtar jag jättemke! fast det känns verkligen inte som det gått ett år nu. det är amazing. innan bodentravet så kanske jag och frida ska klippa och färga håret. ska se hur det blir.
isf så klipper jag en deci typ och kanske tunna, och sen uppklippt eller nått
om ni inte fattade så blire ju att färga håret där också. så då frågar jag vilken färg dom tycker jag passar i. annars skiter jag i det. men det skulle ju vara roligt att färga en ny färg. och inte dras med samma hela tiden.
säg nån fin färg på håret som jag skulle "passa" i:)?
det skulle vara jätte gulligt! godnatt nu sötnosar, sov sött♥




Kommentarer
Postat av: fanny

håll musen längst ner på rutan och dra ut den så att den blir större, det är samma ruta som du har klistrat in i;)

2009-06-11 @ 11:11:46
URL: http://fannnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0