let me hold you for the last time

hej sockersöta bloggläsare!
idag var det ju skolavslutning, och det var jätte härligt. och det var några som sjöng och dom var hur duktiga som helst!
och det var hyffsat väder ju:)
jag ska lägga ut bilder senare när jag laddat in dom till datorn. då får ni bla se hur jag såg ut.
det blev inte alls det jag hade tänkt mig, hihi
ja, jag har nyss sövt min lillebror och hör några BOM uppifrån, eftersom anna håller på flytta in. eller hon her in ALLA SINA KLÄDER, vilket är ton med kläder. i en garderob=) det blir säkert bra, hon ska dela rum med mig. hehe
ni får en bild här också. hare bra sötnosar! puss<3




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0