svårt val

Hej sockersöta bloggläsare! Idag var jag ju och "spelade match" så att säga.Jag blir så jävla förbannad! Ja, jag kunde ju ha farit till Joypeak med Frida, + fara med Joars nya husvagn till Orrliden, men inget blev av för jag är ju fotbollsgalen.Och skulle egentligen fara och spela match med damlaget. Men jag satt där på bänken först första halvlek. Och tänkte, inget konstigt att ingen byter, det har ju bara gott en halvlek. Men sen, så börja jag bli mer och mer sur eftersom jag fick aldrig spela, och då var det en kvart kvar av matchen. Och jag blev så sur kan jag säga! Fick inte spela ens 10min och det var i Flarken, när jag kunde farit på två ROLIGA saker. Jag vet inte om jag ska tacka Ja, nästa gång. Om dom frågar, det var inte kul. Jag är faktiskt fortfarande sur, och mamma ba; då kunde Jon (tränaren) ju sagt typ ba ja men det kan bli så att du får sitta på bänken. Men icket:)
Men life is a bitch sometimes!! Jag har nog inget mer att säga, eller jo Ljusvattnet förlorade med 2-0, men det andra laget typ drog i tröjan hela tiden och typ putta ryggen osv. Och domaren blåste inte ofta. Men iallafall, så ni får ett youtube klipp.
Nån bra låt ska ni se, vänta jag ska ba kika om jag hittar nån:]
BTW, rösta på mig till veckans blogg tävling hos www.goteborgsflikka.webblogg.se, det skulle vara jättegulligt!
och han är ju så snygg!

Kommentarer
Postat av: E

webblgg.se ;)

2009-06-13 @ 20:59:42
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0