vaaad

Hej, igår sovde jag ju hos Nadja. Det var kul men hon satt ba och prata med denne CARL....... Ååh:)
Men iallfall så hade vi träning för ett tag sen och det gick inte bra kan jag säga, jag tror inte det kommer funka bra på matchen imorgon asså. Men jag får bita ihop, vi är exakt 11man. Så stämnings får ju en fördel, men vi får se hur de blir. Man kan ju ha otur ibland:) Imorse så for jag till travet och gjorde några grejer sen så for jag och Anna på Subway, Oharre så gott det är! Men det var slut rostbiff så jag tog kycklingbröst, inte lika gott men de funka. Efter det så for vi tbx till travet och sen så har några av våra hästar hosta så vi kollade upp det på kliniken. Så vi får hoppas att dom kan tävla i Boden! Annars då blire inge kul, för Frida ska ju med dit å allt.Och sen var det ju denna träning dåra. Hehe:)
LET IT ROCK♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0