"say it with the magic worlds"

har typ nyss käkat middag,fisk och potatis.ehh viktigt? na
men hade kunna ta 12 eller 2 bussen hem idag,för min mentor är bäst i hela världen!!!
andré♥ iallafall för att jag har tagit sprutan. och då har jag haft sån jävlusk huvudvärk och smärta i min arm så jag nästan hellre velat dö. och det hjälpte ju när tova slog mig typ 308503020gånger,och som pricken över i:ett kommer paow och sätter sig på armen. ja älskar mina vänner......
och ni borde verkligen inte ta den,man får bara ont & svininfluensan är fan över? plus att har man inte blivit smittad ännu så tror jag faktiskt inte att man får den heller.

har hela tiden frossa också
love and hugs

Kommentarer
Postat av: Glossa

Varför blockade du mig???

Jag är snäll om du inte tror mig kolla på mig blogg

2009-11-27 @ 16:52:47
URL: http://glossagirl.blogg.se/
Postat av: K E L L I

Hejsan! Allt bra med dig?

kram

2009-11-28 @ 15:38:57
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0