inte okej:$

TJA, idag vare inte lugnt må jag säga. klockan sex for vi till umeå och skulle tävla. sen skulle jag ut i första loppet, och sen då när starten går så lossnar min ena töm så picazzo galopperar och alla försöker stanna han sen for han rakt in i ett torn typ. så då flöghoppa jag av sen fick vi fast han, så då blev jag struken. åhhhhhhhh............ mutta
ajaa, det gick väl bra annars. han vann andra loppet och ossy sänkte till 1.57;) YEAH. roligt inlägg vAVAVA
ah,sen ska jag på stan imorgon. men nu ska jag sova, PUSS

det sög att du inte kunde komma imorgon bruden.....


Kommentarer
Postat av: hannis

SVAR : Fixar LÄNKEN imorron så du vet

2010-04-25 @ 21:20:58
URL: http://hannisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0