visste ni

att jag vill - sova
att jag har - 45gratis sms var(U)
att min senaste kyss - sög
att jag lyssnar mycket på - ingen
att jag funderar på - för mke
att jag pratar – för mke ibland:$
att jag inte gillar – falska,tråkiga människor
att min första riktiga kyss – heh,sög
att jag avskyr när folk snackar - skit om folk jag tycker om.
att kärlek är – oftast dåligt
att jag gillar – fotboll
att jag alltid kommer att – älska sommaren
att jag är förälskad i –
att sist jag grät var – länge sen
att min mobiltelefon är – bäst!
att när jag vaknar på morgonen – kollar sms
att innan jag går och lägger mig – ser jag nalle puh:$
att idag har jag – vaknat och satt mig här
att jag just nu tänker på - göra klart denhär jävla listan
att i kväll ska jag – bara vara hemma
att i morgon kommer jag – fara ut och springa
att jag hoppas – att folk fattar när jag säger att han är dum i huve
att jag verkligen vill- baka kladdkakiiis:]










<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0