118800

< HAHAHAHA
hejsan,nu är vi hemma och herregud så skönt det är! är jävligt mätt pga av att vi käka på max och jag & ellen har slukat typ 30kg godis också. men nu ligger jag bara i min säng och softar:)
imorgon far jag på match,men ska inte spela. shit också, aja sånt händer!(Y)
skickade ett sms till 118800 och jag frågade vem är elinwg?
och såhär blev svaret:
Elinwg är en tjej som är så online man bara kan vara. Dagarna fylls av febril aktivitet på msn och facebook och andra forum. Hon skriver en egen blogg och läser 300 andra bloggar om dagen. där Kissie,Dessie och Paow är de självklara favoriterna. Livet utanför datorn är inte så spännande dock, fram och tillbaks till skolan och lite folköl och hångel på helgerna. Mvh 118800.


ja, vad säger man. ganska smickrande om man frågar mig:) AHAAHAHAHAHA hrmf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0