*fem saker ni inte visste om mig

1. jag ogillar verkligen när folk som jag inte känner så bra ska passa ihop mig med en kille osv, okej det kan väl vara kul ibland men det är verkigen jätte jobbigt när alla ska skicka nummer ba "asså du, sattsa på han. han såg dig i skolkatalogen och tyckte du var jättesnygg!!!" iallafall, dissdissdiss:] (ENLIGT MIG) ni kan ju ha helt andra åsikter, skriv dem gärna!

2. när jag inte har spelat fotboll på typ en vecka så ser jag bara fotboll på tv och inget annat! ganska konstigt, men det blir bara så att jag bläddrar fram till fotbollskanaler. helt galet;)

3. jag hatar att vara lång, det är typ det som jag vill ändra mest på hela min kropp. skulle göra vad som helst för att få vara liten. alltså kort är nog det gulligaste som finns. annars ser man ju hela tiden ner på folk och blablabla:$ hate it....

4. mjukisbyxor, ibland älskar jag att ha på mig det. tillexempel om jag har varit i skolan och haft på mig jeans en dag, så direkt när jag kommer hem så byter jag och jag lovar er att jag gör det v a r j e gång!

5. falska människor. behöver inte skriva mer här, tror alla ni vet vilka som är sånna och inte är det:)





nu ska jag upp och se på tv, skriver sen! PUSS hade:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0