jag vet att du vill ha mig

valborgs igår, först for ja och jennifer till henne å platta håret &sånt, sen vidare till bure då vi var med rebecca,jocke,matilda&angelika. sen gick vi ut och träffa didrik och lopin, sen spela vi fotboll mot dom osv:$ haha,galet kul. fast jennifer låg mest på backen,eller hur vare? ;)<3
och efter det så satt vi ba på skolan och prata och jag,jennifer&angelika slog ner lopin osv HAHAHA.....
sen typ 12 var vi tvungna att fara hem så då gick vi hem till rebbis och kolla i skolkatalogen och grejor. sen så for rebecca till stallet imorse typ 11, och jag och jennifer sov till typ 1 sen for jag hem halv tre typ;D aajaaa,ska dra nu. kyss:)
du är sär bitch♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0