090722

nu sitter jag med lisa lindfors, kolla hennes och hennes kompis www.emelieochlisafotar.blogg.se
och ella och lisa ska fara nu och köpa nudlar, så jag fick hålla koll på dom. haha hon ba: dom är i dina händer nu.
sötnos!
jamen som ni kanske vet har ju inte bloggen varit särskilt aktiv, men jag har ju mina själ. och jag kmr ju hem på fredag kväll typ. så jag vet inte nästa gång jag bloggar, men iallafall så har jag ju varit och tävlat också. och det gick mycket bra!
etta i båda loppet och sänkte till 2.54:)
jätteglad för det, jag har ju inga bilder på denhär datorn eftersom det är jockes, bärbara för jag sitter med den på ett plast piano, om ni fattar? aa, jag vet inte vad det heter typ:]
jag har haft jättekul här på idolkollot och vill jättegärna fara nästa år. jag har för mesta dels varit med lisa och ella, sen har jag även spenderat lite tid med emelie,alma&lisse:)
Humm, det är en sjukt freeeeaky människa här, hon typ är värsta gammaldags och typ äger, nämen hon berätta en historia och den va inte läski, utan HON var fan i mig läski.
huvva nej
men nu ska jag sjunga och träna på min låt.
jag ska sjunga kevins låt. with every bit of me, men vill egentligen sjunga denhär
is it true, (is it true)
is it over, did I trough it awaaay:] den 'är jättefin, men nu ska jag ta och gå, kyss på er fina läsare!
 

Kommentarer
Postat av: Lowa

tack! :D

jag har ju dock inte gjort det än! :)

2009-07-22 @ 22:10:09
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: maja

sv: åh, tack så jättemycket! det värmer verkligen :)

2009-07-26 @ 19:01:11
URL: http://majakaka.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej gummsi :* När ska vi göra nått? <3 :)

2009-07-28 @ 11:27:11
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0