onsdag

kunde inte fara på skolan idag heller.. jag hade 39 i feber fortfarande, så jag ska typ fara och kolla om jag har halsfluss eftersom att jag inte kunde svälja för ett tag sen, och så vare sist också. fast då hade jag 40 graders feber:(
idag har jag ätit kräm&ett päron, och det gick bra. för jag blev inte äcklad heller, som jag typ blev igår vid middan och av all annan mat. menmen, haha kul att skriva om mat?
men det finns ju som inget att skriva om, jag har sett fotboll på tv, gör det hela tiden. tycker det är skitbraa!
och sen har jag sovit, och for med moppen och gedde hästarna foder,vatten&hö. det gick bra också.
men nu ska jag gå och se tv, ni får ha det så bra. så skriver jag sen. kyss!♥

 
SUNNANÅ
mobil kvallaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0