17augusti

igår tävlade ju jag med picazzo det gick sådär han hoppade fortfarande lite bak för vi tog bort käken och satte dit bots.
men vi kom trea iaf. och amalia var typ en hals ifrån att vinna:D men det blev tvåa för hennes del, grattis ändå!
idag ska jag leta grimmor i hagen sen blire väl att ringa nån. hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!
kyss
 vi var också och hämtade en ny häst som heter bacardi. och där är en hingst med långt man&lugg? skitsnygg!
avslutar med denna fina bild på jag och min vän julia, dock är hon i turkiet och steker:(
lyllooost!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Va kul att se Bacardi! Hur mår han? Jag har ett föl efter honom :)

2013-11-13 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0