building up my fairytale

för ett tag sen satt jag på moppen och hämtade lite hovslagar grejs till anna. hon ska sko nån häst troligen(?)
hm, idag har jag även ätit sverige kaka, och glass. mumms!
sen hängde jag upp tvätten och såg jordgubbslandet vi har, och det var massa fina röda jordgubbar! så jag tog några stycken i handen, och åt dem. hur gott är inte det? direkt från landet.
anna satt även väckar klocka tjugo över ett för att hon skulle köpa en väska på tradera, den var jättefin. typ med fransar och så, 195 spänn tror jag. och hon satt väckarn för klockan halv två var typ denhär ... slutartiden?Haha, nä ingen aning.
så jag ska få hennes gamla skinnväska, eller den är ju inte gammal. men hon har ju två nya nu så. plus hennes skinnjacka. ni kan få bild på det nu. ha en fortsatt trevlig dag, puss på er alla:*!
jackan och väskan
jackan
väskan




dock dåliga bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0