c


Hej alla söta läsare! just nu sitter jag på pappas jobb, där resten av dagen kommer tillbringas..
men det är ju kul det oxå(:
imorse vaknade jag, och sen börja jag blöda näsblod. asså det slutade aldrig, ja lovar. det tog typ en halvtimme, sen fixade jag mig och sånt,  sen for vi. och då köpte pappa en macka med ost&skinka, och en risifrutti. hallon såklart(;
ikväll ska jag tävla, så vi får se hur det går också. får väl hoppas på första placering och kanske rekord sänkning.
aja, vi får ju se som sagt. kanske bloggar när jag kommer hem eller nånting, asså efter travet. det hålls iallfall till i umeåker.
jaa, om jag inte hade ätit upp risifruttin och mackan så skulle ni ju kunna få bild på de.
men ni får ha det så bra nu, kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0