:(

jag börjar tänka på idolkollot. hur många känslor som kom , så många nya fina , underbara vänner man fick sig där.
lisa lindfors,emelie backman, lisse östlund, amanda carlsson, alma , sara steinwall, ida steinwall, linda morin, ella lundemo.
jag var nästan hela tiden med lisa, hon är verkligen super. ååh, vill tillbaka. jag blir så jäkla ledsen nu. men får väl längta jätte mycke till nästa år. nästa år:(
men självklart ska jag spendera mycke tid med dom annars, det är helt klart.
och dom är ju så sjuktjävla bra på sjunga. jag börja gråta när ida sjunger, hon sjunger så vackert. här får ni en låt som ida gjorde själv på en vecka, spelade in den osv.
hur vacker som helst
hjärta på denna tjej.






Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad duktig hon är! Hur gammal e hon?

2009-08-12 @ 11:12:35
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0