ett faktum

Jag fick ett sms av musiklowa, som frågade om blogg.se funkade för mig. Och ja, det gör det!
Synd att det inte funkar för henne, för hennes blogg är riktigt bra!
Ehm, den heter iaf www.musiklowa.blogg.se



Idag ska vi på stan,jag mamma, anna,ronja,elias &edwin. nästan hela familjen fast pappa jobbar och emma bor ju inte hemma. det blir nog bra. ska nog kika på lite kläder sådära!
nu blev jag sugen på chips, jag har det i en låda på rummet så jag tror jag ska smaska lite nu. Det kanske blir att jag far ut och tränar idag.
Mobilen är helt död nu(U)
Behöver laddarn, och jag har glömt en hos frida, amalia fick en, och jag glömde min nya hos julia.
BRA ELIN! ni får en bild så länge.
pusspuss

skulle jag passa i sådär kort hår?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha smart att bli av med båda laddarna

2009-08-13 @ 13:42:32
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du passar i det, men ditt hår är så fint :)

2009-08-16 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0