JAG ORKAR INTE..

Jag orkar inte blogga längre, jag har inte tid.Och det blir baaaaara tråkiga inlägg, inga bilder nu heller för min jävla kamerasladd är borta. YEY
nae, och hos julia hade jag jättekuul iaf, måste göra om det!
men nu ska jag beerätta lite om cupen, DEN SÖGFÖR DOMMARJÄVELN VAR EN JÄVLA ÄCKEL JÄÄVEL!
jag blir FAN SUUUUUUUUR, vi mötte sjöbotten(?)
och då vare EN tjej som var bra, och hon blev typ matchens lirare, nämen. asså hon va typ snabb.
och jag hade ett jävla skavsår hela cupen. TREVLIGT. nae
och seeeeen, så typ när det var vårat inkast och dommarn peka mot oss att det var vi. då sprang den i andra laget och tog bollen och just som jag skulle säga. ÖJ, det är vårat inkast.
då börja dom skrika ba DOMMAAAAAARN! fel sida typ. och han var typ 17/18 MAX.
och då ändra han, jag ba: HALLÅ??????? DET ÄR JU VÅRAT???!!!!!!!!
han ba: hehe ojdå, jag skämta ba.
GISSA OM JAG VAR GLAD DÅ? NAE
och sen när vi sköt bollen åt jessica, och det hade blivit mål, så nae då var ju hon offside, såklart!
när hon stod lite bakom den backen som var längst ner, och sen när passet slogs så sprang hon. herregud dommarn..
och när dom var två meter framför mig som libro, nääääääänä
då blev hon inte offside, men som tur var så var det bara en som kunde skuta, så det blev 2-0
och båda målen var hon, och hon trampa mig på skavsåret rakt bak för att jag hann om henne och tog bollen.ursch
vad jag har ont överallt.
nu blire här ett inlägg som ALLa kmr läsa...eller[:
och jag ska sluta i ifk bjurfors, jag ska se nästa år KANSKE.
om jag får spela i btk. för dom ofc.
inte säkert att jag plattsar där.
menmen
ni får en bild sålängeeee, kyss(;
!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0