jullaaan

Nu är allt fixat&klart! På torsdag morgon drar jag till bure, och julia möter mig vid statiol och jag åker hem på hennes cykel därifrån. Pappa väcker mig dock klockan halv sju..
Men lätt värt då det gäller den pärlan! Om det är bra väder ska vi bada, och sen ska vi nog vara busiga hela dagen.
kanske blir att vi är med nån annan från bure. Ingen aning, men det kommer bli jätte roligt. Och jag längtar som tusan!
Så jag sover där och dagen efter tar jag bussen till stan, och pappa hämtar mig där när han är på jobbet.
Sen på kvällen äre match som gäller. Och på lördag äre vallencupen, eller hur den stavas.
hoppas vi kommer bra till.
nu ska jag vänta på att pappa sövt klart lillebror, så jag kan ta kvällsfika. efter det blire borsta gaddarna och bums i sängen.
love it.
skriver imorgon, kyss♥
pärlaaaan hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0