I KNOW HOW YOU WANT ME

har inte uppdaterat på sjukt länge nu,men har tänkt börja skriva igen tror jag:) vill först skaffa en ny design,mer vinteraktig. så om det är någon som gör gratisdesigner,så är det bara att säga till!
idag hade vi en rolig dag på skolan,först mentorstunden sen städa ur skåpen vilket var chill,sen niornas dans,sen nå ljussak och andré sjöng,och jag kan ju fan aldri hålla mig från att gråta! så antagligen gråter jag om han sjunger hallelujah?
VI SKA ANMÄLA HAN TILL IDOL,JÄVLART SÄKERT! han är fan bäst♥



nu ser jag mamma mia,och älskar den fast jag sett den 9dagar i rad:] puss

Kommentarer
Postat av: simone

okej!:D<3

2009-12-18 @ 14:32:11
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0