090714

WIHO! Jag&Picazzo vann loppet igår! shit så duktig han var:)
jag ledde hela loppet och sen i upploppet då tog den andra om mig och då var han typ en hals om men då sa hans som pratar ba ;och picazzo svarar! det betyder ju att han kommer om igen och säger emot som, så då vann jag med en hals!
otroligt! och sänkte rekordet till 3:06 fast han sprang ett och ett halvt. wihu!
jag lägger in några bilder  från kameran som jag fick. enjoy:)
 detdär är picazzo:]! hemma i stallet btw
elias är ju där för det är ju hans häst, jag tävlar bara honom:)















lite andra bilder, asså innan loppet!


efter loppet men skit samma:D
ska dra nu, hoppas ni gillade bilderna..
Kyss!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin header :)

men jag tror något jag snett dära :] ?

2009-07-14 @ 20:27:15
URL: http://busiiigt.blogg.se/
Postat av: gisela axelsson

hihi ja det är ju lite synd :/ men annars var den ju nice :D

2009-07-15 @ 01:20:59
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0