090607

hej, ni som kommenterar anonymtt. jag vet vilka ni är eftersom det går ju kolla upp ip-adressen och det är ju moget att sitta bakom en dataskärm och skriva dit taskiga saker?
jag skriver inte dethär på min blogg bara för att jag blir sur eller nått, om ni trodde det så äre då inte så. jag bryr mig inte eftersom jag inte tar åt mig. ni måste ju ha sjuhiskla lite att göra på dagarna. jag tycker ni som kommenterar dumma kommentarer på allas bloggar kan sluta med det på dirren.
iaf igår så körde ju jag ett lopp som jag inte kört på två år, men det gick bra.
jag vann ju :D och det står vunnet med många längder. det var faktiskt kul.
sen, hästfejs. haha? jag tar inte åt mig serruuuu. om jag skulle gilla hästar så står jag för det. inte nått annat.
slänger in en bild innan jag for.
pussen♥

haha det gick inte.
så ni får en bild nån annan gång.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0