090622

Hallåj, är inte alls på bra humör. Är jättetrött och har ont i huvudet, inte bra! Men igår typ klockan 2(på natten) vaknade jag och hade fruktansvärt ont i magen, och kändes som jag skulle spy! Huvva. Sen när jag somnade nere gick jag upp igen när jag vaknade och var på jätte dåligt humör för jag hade hört mamma snarka.. Och när jag kom upp låg Elina och sov, jag trängde mig in och tyckte att det var  varmt så jag öppnade fönstret. sen tidigt på morgonen vaknade vi av att Elias hade på tv:n på  typ högsta volymen. Kul att vakna till en tv? -Nej!
Och mamma och Elias for in till burträsk och for till tandläkaren. När dom kom hem for vi till travet och jag och Elina körde Picazzo, inte så jättekul. Men det var fint väder till och från iallafall! Hoppas det blir en varm sommar, det är ju hur skönt som helst med värme. När jag kom hem så fick jag en glass av mormor, gotti!  Och då åt jag den sen gick vi och studsa studsmatta med elias och ronja, vi körde olika lekar osv. Sen for Elina hem och jag gickupp och städade lite på mitt rum. Sen så hedde jag på datorn och efter det var det mat, Makaroner och korv. Gott!:) Och nu är ju också lägret på travet, jag ångrar att jag inte anmälde mig dit. Det är ju jättekul där. Amalia var där och jag fick igen min mobil som elina la på ett bord inne i stallet.Någon kunde ju ha tagit den!! Tur att Amalia skulle sova där så hon tog den och jag fick den när jag kom dit.
Elias och hans lag har match nu och Ronja är domare, jag fick itne följa.Buhu:( hoppas det går bra.
Jag undrar när Lina ska lägga in min design, hoppas det blir snart! Men nu ska jag iaf sluta skriva.
Hare bäst♥




Kommentarer
Postat av: jaaaaaG

Hehe, måste bara säjja att; jag åt också korv och makaroner idag :)

2009-06-22 @ 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0