090625

Ååh shit så varmt det är idag, det är ju ännu varmare än igår:) Hoppas det blir fint väder hela veckan! Idag har jag barat legat ute och solat, sen ätit glass och lasta ved, en bra dag enligt mig! Jag vill ta ett dopp idag, det skulle vara skönt. Jag tror också det blir så, isf blir det väl i finnfors.Hur är det hemma hos er idag föresten? Anna ska snart till stallet och lasta alla grejer till Trolla, för hon ska hem på grönbete idag. Jag kanske ska följa men jag vet inte, kanske blir att jag stannar hemma. Åh ursch, jag ser en spindel nuu:( på väggen.. Jag tycker dom är äckliga:]
Men, har inte så mycket att skriva. OCH NU ÄR DET BESÖKSREKORD:D tror jag det är iallafall etthundraförtio stycken! keep on read
fast kommentera också: det gillas!

Ååh det funkar inte att ladda upp bilder
men jag försöker ladda upp någon bild ikväll
PUSS OCH KRAM ERAN ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0