fotbollen gör mig tokig

Om någon timme äre fotboll. På midsommar ska jag vara med Elina Marklund. www.eliinasliv.bloggsida.se
Det kommer säkert bli jätteskoj;* vi ska vara med varandra hela helgen då. Och fredagen blire att fara till Bjurfors, sen Lördag vara på midsommar travet. Och sen kanske vi ska sova där till söndag. Hoppas! :) i husvagnen då. JAG LÄNGTAR JÄTTE MKE. Och jag längtar också tills vi ska fara till Boden, och när jag ska till Idolkollot i btk. Det är as mke jag ska göra i sommar, och sen ska jag också campa i skeå. Och fara på stadfesten med nån snubbe. WIHO, jag är rå pepp på allt som ska hända!!!
Men ni får en bild och en låt.Haha, en kul en ;-)



typ rå ball







ahahAHAHAHAaahh

Kommentarer
Postat av: LINA

kolla på den själv:)!

då får du se någon sööt :)!<3

2009-06-15 @ 17:28:59
URL: http://linaimassor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0