speed of sound

tjenis
Är det nån gullig som skulle vilja göra en blogg design & header?;)
Det skulle vare jättesnällt, jag menar. Hur kul är det att ha en sånhär design? som finns på blogg.se alltså!
Iaf har jag jättemke beslutsångest, men detär ju redan bestämt:)
Att välja mellan att fara med Frida och Elina på Joypeak som är jätteskoj!
Eller fara och spela match med damerna? som också är jättteskoj..
Ååh, jag vill ju både. Men klockan 11 far Frida hemifrån typ, och klockan kvart över tjugo över 11 kommer Jon, tränaren och hämtar mig på travet. Så jag skulle inte hinna båda. Och det är jag lite sur över, eftersom jag hade längtat till Joypeak så mycke. Men de blev som det vart nurå:) Men jag hoppas vi vinner imorgon. Och jag är lite nervös, för jag vet ju inte vad dom sätter mig på. E.x back, mitt , högermitt, topp. Åh herregud. Tänk om dom sätter mig på typ mitt mitt, då kommer jag ju vara död efteråt kan jag ju bara säga! Eller det kommer jag vara hur som helst, men tur är det då att kingen Jessica Lövström. Ska spela imorgon också:). Ja det var nog allt jag skulle skriva tror jag. Ni får ha ett fortsatt trevligt Sommarlov eller trevlig helg!
Puss♥





jag älskar anton och affe!

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Jag kan ;)

2009-06-13 @ 22:43:57
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Den bästigaste i blivande 8c :}

anton å affe e bäst <3 (A)

2009-06-24 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0