ajjemän

Jag har fått ett extra långt lov haha.
söndag kväll fick jag jätte ont i magen hela natten sen på måndag morgon hade jag ju nästan inte sovit nånting.
så då var jag hemma från skolan men hade ändå ont i magen. men sen sovde jag typ hela den dagen och for på våran match. Jätte dumt. För när jag kom hem blev jag typ sjuk igen och fick typ ont i magen och blev konstig sen idag hade jag också ont i magen och huvet. Så jag har varit på travet och typ suttit i bilen och varit ute lite och sen innan vi for hem så var jag ute med Picazzo.
imorgon ska jag inte heller på skolan utan jag far ist på discot vi ordnar.För jag kanske får ont i magen igen. Alltså sjukt.Det måste vara nånting jag ätit eller nått. what ever
men jag ska alldelens strax lägga bort datorn på skrivbordet och sova.
ni får ha det bäst gullisar=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D jag måste bara va me dig nån dag och typ snacka killar (A) :D pussgmn:*

2009-05-19 @ 23:05:09
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0