:)

hej bloggen:*
idag på skolan hade vi först träslöjd och fick gå bakom IP och tälja
på NO:n var jag och frida uppe vid datorerna och då blev vi fem minuter sen för vi trodde typ nån skulle säga till oss. för det har dom då gjort förr.
asså ja, sen var det lunch och då var det ris och kycklingklubbor, gott men det var "fjun" på. MUMMS FILLIBABA! verkligen inte.
sen var det bild och det gick som vanligt.
sen idrott och vi hade fotboll, jag älskar fotboll men det är inte kul på skolan... efter det så hade vi svenska och det var också som vanligt så det gick väl bra. och imorgon så har vi friluftsdag, YES.
jag orka inte skolan, seriöst.  ÅÅÅÅÅÅH.
nån mer som känner som jag?
okej, det är typ 13 skoldagar kvar. komigen, 13jävla dagar.
oho, jaja, ska inte skriva mer=)
skriver imorgon efter friluftsdagen, pussen♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas det blir kul imorgon=)

2009-05-26 @ 22:27:41
URL: http://jennifergidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0