Sophia Bush

hon har skitsnygga kläder och är en bra förebild.Inte som alla andra i Hollywood!
hehe.
men seriöst, hon är verkligen bra, hon är bra skådespelare också.jag brukar se henne i OTH. det är en av mina favorit program. Och hon gör det så bra!
jag lägger in bilder på hennes kläder när jag går in på andra datorn.
vad tycker ni om henne?
jag läste en blogg för ett tag sen och hon skrev såhär:
Seriöst, denna kvinna är min stil ikon. Hon klär sig alltid toksnyggt och är en av de få i Hollywood som faktikt är en bra förebild. Hon festar inte varje helg, hon springer inte ut på stan utan trosor. hon är väldigt jordnära och som jag sa, en bra förebild. Fler borde vara som henne!
 jag håller med till 100%
Hon är min förebild.
Vem är din? skrivskrivskriv, så jag får veta vem eran är:)

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Hehe, visst är dom söta :) Hihi! Ha en bra dag tjejen!

2009-05-19 @ 11:16:46
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Lisa

du är min förebild, haha skoja, men jag saknar dig elin :]<3

2009-05-19 @ 21:19:38
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0