det värsta av allt:(

vad äre här? jo, vad tror ni inte händer. igår hade jag ju svårt att svälja och så, och sen på natten vaknade jag av att jag drömde om en parfym, som är paris hiltons, och den luktar egentligen supergott.
men jag vaknade iaf, och blev så äcklad att jag höll på spy, så jag gick ner la mig i soffan, tog ett glas vatten&en hink. la mig och försökte tänka på annat, efter en stund tänkte jag nä, jag dricker lite till så kanske det går över.
och efter typ en timme, så känner jag att det kommer, så jag skyndar och hämtar hinken och spyr, fyfan!
det är det värsta som finns, och sen spyr jag kanske tre gånger till för att det var så äckligt, jag har inte magsjuka.
men jag har ju nästan inte ätit nånting, och sen proppa jag i mig tre mackor,två kakor,ett glas oboy?
jaja, och blev jätteeemätt. det ända jag åt igår  var  en korv, och lite mos.
ja, ni får ha det så bra även om det här inte var ett sånt fräscht inlägg kanske!:]

haha jag sa "edwin, gör såhär."
självklart prövar han göra ett PEACE tecken!

Kommentarer
Postat av: matilda

åh tack desamma! :)

kommentera och läs min blogg :D

2009-09-15 @ 08:24:01
URL: http://nathaliematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0