träning på torsdag med damerna!

Jaa, idag var det skola. Som alla vet?
Och det söög, jag blev jättetrött, och sen var det ju skolfoto också... "Jippie!"


På torsdag får jag äntligen träna,med damerna också. Det blir nog kul, det blir iaf fler på träningarna. Haha:)
Jag ska på UG på fredag för då är det ju till tolv, plus att då får jag mitt kort så jag kan fara påååå...

SPAAAAKVÄLLEN!

jag tror det blir jätteroligt, vi ska göra naglarna,bli masserade, bastu, bada bubbelpool, ansiktsmask, frukter. mumms! Dvs, hela köret.

men nu ska jag gå och se hannah montana, eller snacka lite med emelie.

vi ska typ försöka göra en tjejkväll jag,alma,lisse,emelie&lisa. om ni läser detta tjejer, så visst låter det bra?:)
Jag,lisse&emelie är iaf på!

 

ni får ha det så bra kära läsare, och kommentera gärna så jag vet vilka ni är.

Puss♥



suddig bild för jag tog den med mobilen.
Alma,Emelie&Liselotte. härliga brudar:*





jess3<3


Kommentarer
Postat av: Lisse

saknar dej elin

2009-09-04 @ 16:29:48
URL: http://lissesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0